Half God High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half God High

De geheimen van de Griekse mythes...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Loki Michaël Owen (Artemis)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Loki

Loki


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder mijn sterren-lichtjes kerstmuts ^^

Loki Michaël Owen (Artemis) Empty
BerichtOnderwerp: Loki Michaël Owen (Artemis)   Loki Michaël Owen (Artemis) Icon_minitimedo dec 16, 2010 11:08 am

Naam en achternaam: Michaël Owen, maar hij wordt Loki genoemd
Leeftijd: 17
Karakter omschrijving: Loki is een denker, een filosoof en denkt graag over dingen na. Hij neemt niets zoals het is en probeert zo veel mogelijk van het leven te genieten. Loki is een romanticus, iemand die van bloemen, brieven, zonsop- en ondergangen, en de sterrenhemel houdt. Iemand die goed is met woorden, maar ook iemand die kan zwijgen als het graf. Iemand die zijn problemen zelf wil oplossen, "Ik ben erin gekomen, dan kom ik er ook weer uit", en moeite heeft met om hulp vragen. Iemand die zich thuisvoelt in het middelpunt van de aandacht, maar ook iemand die stilletjes van een afstandje kan toekijken. Iemand die veel weet, maar niet alles. Iemand die van pianomuziek houdt, maar geen instrument bespelen kan. Iemand die wel eens een leugentje om bestwil vertelt, en soms niet met de hele waarheid op de proppen komt, maar daar altijd een goede reden voor heeft. Iemand die kan zingen, maar die niet kan zingen. Iemand die nerveus kan worden van te lang tussen vier muren. Iemand die zijn vrijheid en persoonlijke levensruimte nodig heeft.
Die iemand is Loki.
Uiterlijk: Het eerste wat je aan Loki zal opvallen, zijn zijn ogen. De buitenste ring van de iris is donkergroen, waarna het naar de pupil toe steeds lichter wordt, tot het een soort lentegroen is. Over de gehele groenschakering ligt echter nog een soort witte waas heen, wat maakt dat je eindeloos naar Loki's ogen kan staren, terwijl je probeert te definiëren watvoor kleur het nou precies is. Loki heeft warrig haar waarin allerlei tinten blond zijn terug te vinden. Zijn lichaam is dat van een danser, al is het al een tijd geleden dat hij dat deed. Of misschien dat van een jager, soepel en wendbaar. Loki is van normale lengte voor zijn leeftijd.
Afstammeling van: Artemis en zijn vader Jonathan Walker
Gave:Loki kan zich geruisloos voortbewegen, je zal hem dan ook vaak niet horen aankomen. Hij heeft zeer goede reflexen, en kan 's nachts beter zien dan andere mensen.
Extra informatie: Of het met zijn moeder te maken heeft, weet hij niet, maar Loki heeft zijn hele leven lang al last van insomnia(slapeloosheid), wat vaak het ergste is als de maan vol is, dan slaapt hij helemaal niet. Het werd er ook niet beter op toen Loki's kleine beetjes slaap op zijn 7e gevuld werden met nachtmerries, toen heeft hij namelijk moeten toezien hoe zijn halfbroer, zijn enige steun in de harde wereld om hem heen, werd overreden door een auto. Loki woont momenteel om persoonlijke redenen in een pleeggezin, waar hij het naar zijn zin heeft en is nieuw op de school.
Gemaakt door: Lineke n.n

--
Ik heb Loki's verleden al uitgedacht, maar is het de bedoeling dat ik die hier helemaal neerzet of mag ik een deel voor mezelf houden?

Oh en: Bonjour Ma Cherie <'3, Aye yay Captain and See You Later, Alligator.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-12-10

Loki Michaël Owen (Artemis) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loki Michaël Owen (Artemis)   Loki Michaël Owen (Artemis) Icon_minitimedo dec 16, 2010 11:53 am

Dat mag je helemaal zelf weten, het is jou personage. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://halfgodhigh.actieforum.com
Loki

Loki


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder mijn sterren-lichtjes kerstmuts ^^

Loki Michaël Owen (Artemis) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loki Michaël Owen (Artemis)   Loki Michaël Owen (Artemis) Icon_minitimedo dec 16, 2010 11:54 am

Iris. schreef:
Dat mag je helemaal zelf weten, het is jou personage. (:
Ok, dan mogen jullie de rest lekker zelf ontdekken in het RPG n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-12-10

Loki Michaël Owen (Artemis) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loki Michaël Owen (Artemis)   Loki Michaël Owen (Artemis) Icon_minitimedo dec 16, 2010 11:55 am

Okeee. n__n
Terug naar boven Ga naar beneden
https://halfgodhigh.actieforum.com
Loki

Loki


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder mijn sterren-lichtjes kerstmuts ^^

Loki Michaël Owen (Artemis) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loki Michaël Owen (Artemis)   Loki Michaël Owen (Artemis) Icon_minitimedo dec 16, 2010 12:02 pm

Iris. schreef:
Okeee. n__n
Is Lolo ook gütgekeurd? n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

Loki Michaël Owen (Artemis) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loki Michaël Owen (Artemis)   Loki Michaël Owen (Artemis) Icon_minitimedo dec 16, 2010 12:09 pm

Loki schreef:
Iris. schreef:
Okeee. n__n
Is Lolo ook gütgekeurd? n.n

Hihi ja zeker weten.(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki

Loki


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder mijn sterren-lichtjes kerstmuts ^^

Loki Michaël Owen (Artemis) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loki Michaël Owen (Artemis)   Loki Michaël Owen (Artemis) Icon_minitimedo dec 16, 2010 12:10 pm

Bailey schreef:


Hihi ja zeker weten.(:
Yay n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Loki Michaël Owen (Artemis) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loki Michaël Owen (Artemis)   Loki Michaël Owen (Artemis) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Loki Michaël Owen (Artemis)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Half God High :: Informatie :: De personages-
Ga naar: