Half God High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half God High

De geheimen van de Griekse mythes...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dublin Ares

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Dublin

Dublin


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 16-12-10

Dublin Ares Empty
BerichtOnderwerp: Dublin Ares   Dublin Ares Icon_minitimedo dec 16, 2010 2:10 pm

Naam: Dublin Ares [Het lijkt me duidelijk dat mijn personage geen achternaam heeft aangezien zijn vader die ook niet had, zijn vader had geen vaste/officiële vrouw dus zo kon mijn personage ook geen achternaam van zijn moeder krijgen]
Leeftijd: Dublin is 16, een van de jongste waarschijnlijk. Hij voelt zich er niet belet door, leeftijd is voor hem niet essentieel. Hij voelt zich niet minder bij mensen die jonger zijn, hij vind het eerder prettig om bij iemand te zijn die juist ouder is dan hij is.
Karakter omschrijving: Dublin is een woelige bewegelijke drukke onrustige gejaagde veelbewogen jongen. Onrust overheerst hem, deels alsof er iets nog niet compleet is. Zijn uiterlijk zou zijn innerlijk niet verraden, bij oogcontact zie je echter wie hij is. Het vuur dat in zijn ogen leeft, de energie die hij uitbeeld. Wie hij is komt veel van zijn vader af. Voor woede heb je energie nodig zijn vader is daar een goed voorbeeld van. Dublin heeft veel van de energie overgenomen, minder van de woede. Toch is Dublin nog steeds een persoon die makkelijk in vlam te zetten is. Woorden zoals passie[gepassioneerdheid], vurig, onstuimig, gedrevenheid zijn daar voorbeelden van. Idealisme bestaat niet in Dublin's woordenboek. Vriendschap is niet Ideaal, liefde is niet ideaal. Zo kun je bij Dublin nogal wat drama en ruzies verwachten. Dublin is luchtig en niet gedetailleerd in het begin, zo komt hij over als iemand die niet echt van diepgaande gesprekken houd of tenminste zich daar niet mee bezig houd, het tegen deel is waar juist. Hij houd er van als mensen het niet met hem eens zijn, als mensen hem proberen te overtuigen van het gene waar hij niet in gelooft. Als iemand laat zien dat hij ballen heeft en tegen hem in gaat. Hij houd van een verzetje, zowel gewoon in een gesprek als in een relatie. :KNIPOOG: Over oorlog is Dublin nogal wispelturig, juist omdat zijn vader de god daar van is heeft hij het gevoel alsof hij er juist niet van mag houden. Diep van binnen houd hij van het gevecht, zo is hij ook niet bang om zichzelf te verdedigen of om iemand aan te vallen als het er op neer komt, al zou hij niet zo maar random mensen aanvallen. Onrust hoort voor een groot deel bij zijn vechtkunst, - want natuurlijk is hij een gedreven vechter - elke move die hij in zijn gevechten doet beslist hij op het laatste moment. In tegendeel met vele vechters die juist alles van te voren al uitstippelen of voor uit denken. Vooruit denken, dat is nog een heel groot probleem bij Dublin. Vooruit denken of plannen is iets wat hij niet kan. Zo doet hij vaak dingen roekeloos en er zonder bij na te denken.
Uiterlijk: Dublin's ogen zijn diep, diep van de oorlog. Een trekje van zijn vader, extreem donker. Hij is slechts 1.73 wat niet groot noch klein is voor een jongen van zijn leeftijd. In tegenstelling tot zijn vader is hij niet gespierd, toch is hij wel degelijk sterk. Kleding interesseert hem niet uiterst, een skinny jeans met een T-shirt met v hals is voor hem genoeg. Een paar schoenen die comfortabel zijn en een oma vestjes en that's it.
Afstammeling van: Ares
Gave: Het gebruik van je eigen botten in een gevecht. ( Voor de Naruto kijkers: Kimimaro. Voor de andere komt hier een uitleg of je kunt hem op google invoeren. ) Botten die niet breken. Het gebruik aanmaken van overtollige botten die niet nodig zijn in je lichaam, ze vervolgens uit jezelf kunnen halen en kunnen gebruiken als schild of wapen. Gebruik je een belangrijk bot in je lichaam als wapen en breekt hij toch door een hele sterke aanval dan heelt je eigen lichaam het bot weer of maakt een nieuwe aan. Hier is in principe niks van zichtbaar tot dat de eigenaar zelf beslist het te laten zien.
Extra informatie: Een echte specifieke hobby heeft hij niet echt. Hij speelt gitaar en zingt af en toe, al is dat minimaal. Wanneer je hem ziet als hij zingt en gitaar speelt is hij rustig, eigenlijk het rustigst als je hem ooit zult zien. Hij is gefascineerd door de sterren, maan en de nacht. Vaak zul je hem dan ook in de nacht buiten vinden. De geur van gras dat net beregend is maakt hem glimlachen.
Gemaakt door: Manon
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-12-10

Dublin Ares Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dublin Ares   Dublin Ares Icon_minitimedo dec 16, 2010 2:13 pm

Goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://halfgodhigh.actieforum.com
Loki

Loki


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder mijn sterren-lichtjes kerstmuts ^^

Dublin Ares Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dublin Ares   Dublin Ares Icon_minitimedo dec 16, 2010 9:04 pm

Oeh nog een nachtuil n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Dublin

Dublin


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 16-12-10

Dublin Ares Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dublin Ares   Dublin Ares Icon_minitimevr dec 17, 2010 2:18 am

Loki schreef:
Oeh nog een nachtuil n.n

Hihi, de nacht is gewoon zo veel beter dan de dag.

*AMR: In de loop van het verhaal komen er nog dingen bij. Zo bedacht ik me na het posten van mijn rol dat mijn personage ook nog een tatto heeft. Deze dingen die ik in de loop van het verhaal nog verzin zal ik wel hier en daar laten weten (;

*About my role
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

Dublin Ares Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dublin Ares   Dublin Ares Icon_minitimevr dec 17, 2010 10:50 am

Dublin schreef:
Loki schreef:
Oeh nog een nachtuil n.n

Hihi, de nacht is gewoon zo veel beter dan de dag.

*AMR: In de loop van het verhaal komen er nog dingen bij. Zo bedacht ik me na het posten van mijn rol dat mijn personage ook nog een tatto heeft. Deze dingen die ik in de loop van het verhaal nog verzin zal ik wel hier en daar laten weten (;

*About my role


Haha, ach dat heb ik ook altijd tijdens het RPG'en. Dan bedenk ik weer iets dat wel bij mijn personage past.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dublin Ares Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dublin Ares   Dublin Ares Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dublin Ares
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Half God High :: Informatie :: De personages-
Ga naar: