Half God High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half God High

De geheimen van de Griekse mythes...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De meisjes wc.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
.




Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

De meisjes wc. Empty
BerichtOnderwerp: De meisjes wc.   De meisjes wc. Icon_minitimeza dec 18, 2010 11:24 am

Ieder meisje heeft een ruimte nodig om haar behoefdes te doen, make-up en haar bij te werken. De meisjes wc van Half God High is een mooie, hygiënische plek vol spiegels. Er staan twee rijen met ieder 4 toiletten en in het midden is een opening. De tegels zijn parelkleurig en de rij met wc's eindigt bij een verbreeding.

Alleen meisjes. Maximaal 10 personen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://zweinstein.freeforums.tv  (site is dood)
Dublin

Dublin


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 16-12-10

De meisjes wc. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De meisjes wc.   De meisjes wc. Icon_minitimeza dec 18, 2010 11:46 am

Lichtjes in een versnelde pas en een beetje in paniek ging ik de meiden wc binnen. Al had ik lopen zoeken, een mannen wc was niet voorbij gekomen. Soms moest je zo erg dat het niet anders kon oké? Ik gokte toch dat er geen meisjes waren dus durfde dat risico te nemen. Nadat ik netjes naar de wc was geweest, niet geknoeid, het was tenslotte de meiden wc en netjes naar het toilet gaan had ik wel geleerd. Rustig pakte ik wat zeep en begon ik mijn handen schoon te maken. Hopend dat er niemand binnen kwam, anders had ik zeker iets uit te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De meisjes wc. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De meisjes wc.   De meisjes wc. Icon_minitimeza dec 18, 2010 11:56 am

Ik duwde de deur van de miejses wc's open. Zachtjes een melodie neuriënd liep ik naar een van de spiegels toe. Die gaf een Alice weer met verward haar. Lichtjes geïrriteerd zuchte ik. Mijn haar wou nooit meewerken, waarom zou ik nog steeds verwachten dat het plots mooi blijft liggen en vol volume zit? Ik hoorde water lopen en draaide me naar het geluid. Ik schrok en haalde hoorbaar naar adem. De jongen die zijn glas gebroken had stond zijn handen te wassen.
'Dit is best wel... genant,' Bracht ik er moeizaam uit. Met geschrokke ogen keek ik hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
.




Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

De meisjes wc. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De meisjes wc.   De meisjes wc. Icon_minitimeza dec 18, 2010 11:58 am

OFF TOPIC:
Ahahah, ik had goed gegokt. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://zweinstein.freeforums.tv  (site is dood)
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De meisjes wc. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De meisjes wc.   De meisjes wc. Icon_minitimeza dec 18, 2010 11:59 am

Gegokt? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Dublin

Dublin


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 16-12-10

De meisjes wc. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De meisjes wc.   De meisjes wc. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:00 pm

Ik hield mijn adem in en stopte met bewegen toen er een meisje binnenkwam. Pas toen ze me ontdenkt had haalde ik adem, lichtjes in verlegenheid gebracht. Mijn wangen waren een heel klein beetje gekleurd, gelukkig niet zichtbaar. 'Eerder voor mij gênant dan voor jou..' ik grijnsde lichtjes omdat ik niet graag in verlegenheid gebracht wou worden. 'Je hebt me nooit gezien' zei ik vervolgens terwijl ik de kraan uitzette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De meisjes wc. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De meisjes wc.   De meisjes wc. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:10 pm

Ik hield mijn hoofd een beetje schuin en keek hem spottend aan.
'Aha,' zei ik zachtjes. 'Voorzichtig maar dat niemand je ziet als je buiten gaat.' Zei ik met een onschuldig glimlachje op mijn lippen.
Ik richtte mijn aandacht weer op de spiegel. Mijn haar lag nog steeds futloos over mijn schouders. Misschien dat ik maar eens moest ophouden met hopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Dublin

Dublin


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 16-12-10

De meisjes wc. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De meisjes wc.   De meisjes wc. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:15 pm

Ik grijnsde en liep - nadat ik mijn handen gedroogd had - naar de deur. 'Bedankt' ik keek via de spiegel grijnzend naar haar. 'Dublin btw' zei ik voordat ik de ruimte verliet en de deur achter me dicht liet vallen. Het was hier zo erg niet, al was het wel een stukje comfortabeler als er een jongens wc was.. Nou ja de meisjes wc was ook prima natuurlijk, meestal ook nog een stuk schoner. Een grijns sierde mijn gezicht op dit moment.

- Gone -


Laatst aangepast door Dublin op za dec 18, 2010 12:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De meisjes wc. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De meisjes wc.   De meisjes wc. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:20 pm

Ik zwaaide in de spiegel naar het beeld van de jongen dat al verdwenen was.
'Doei,' zei ik nog, totaal onnodig. Maar als een soort must. Ik draaide een bruine lok om mijn vinger. In een poging hem krul te krijgen en te laten hangen. Toen ik mijn vinger er uit trok, viel de lok gewoon terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Gesponsorde inhoud





De meisjes wc. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De meisjes wc.   De meisjes wc. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De meisjes wc.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Half God High :: Het RPG :: Demi God High-
Ga naar: