Half God High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half God High

De geheimen van de Griekse mythes...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De watervallen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 9:59 am

Ver weg van de school liggen de watervallen. Om er bovenaan te komen moet je een lang, hobbelig pad over lopen. Het is het waard want vanaf boven af heb je een prachtig uitzicht. Onder de waterval ligt een groot meer waar het heldere moment van de waterval samen komt.

maximaal 4 personen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:02 am

Ik liep langs het hobbelend pad en hield Bailey's hand vast. Ik hield me vooral recht aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:08 am

Ik lachte en kneep even in zijn hand. 'Nog een klein stukje, je zult zien. Het is het waard geweest. Zelfs als je je benen breekt zul je het fantastisch vinden.' Met een opgewekte blik liep ik verder. De watervallen was altijd een favoriete plek van me geweest.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:14 am

Ik keek haar aan en trok mijn wenkbrauw op. 'Sure' zei ik en liep achter haar aan. 'Je weet toch dat ik dit alleen voor jou doe' zei ik en grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:27 am

Ik keek hem verontschuldigend aan. 'Sorry dat ik je meeneem uit je veilige haven. Maar het is echt awseome.' Ik liep de bocht om. 'Nog een klein stukje, dan ben je verlost. De terugweg is een stuk makkelijker. Gewoon springen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:27 am

Ik keek naar haar en kneep geruststellend in haar hand. 'geen zorgen, ik overleef het wel' zei ik en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:35 am

Ik zuchtte opgelucht. 'Mooi, anders moesten we toch terug en ik vind dat je dit toch eens gezien moet hebben.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:37 am

Ik glimlachtte even naar haar en ging dichter bij haar lopen. Ik sloeg mijn arm om haar middel en glimlachtte. Ik wist niet of ze dit erg vond of niet, maar ja, ik zou het wel merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:43 am

k voelde zijn arm en legde mijne rond zijn middel. Het einde zag ik steeds dichterbij komen tot mijn spijt. 'We zijn er bijna, we zijn er bijna', neuriede ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:45 am

Ik glimlachtte en drukte haar zacht tegen me aan. 'Goed, want nu heb je me toch benieuwd gemaakt' zei ik en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:53 am

Ik grijnsde. 'Het kan zijn dat je het neits vind nu ik er over na denk. Het is maar net waar je van houd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 11:13 am

Ik grijnsde. 'Ik vertrouw op jouw smaak' zei ik en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 11:49 am

'Op iets anders van mij kan je ook niet vertrouwen.' ik grijnsde en uiteindelijk stonden we boven. Ik ging op de rand zitten en staarde naar beneden. 'En?' vroeg ik afwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 12:00 pm

Ik ging naast haar zitten en keek in haar ogen. 'geweldig uitzicht' zei ik en glimlachtte. Dan richtte ik mijn blik naar de waterval en het uitzicht. 'Wow'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 12:03 pm

Ik lach en leg mijn arm rond zijn middel, leun zacht tegen hem aan en kijk voor me uit. 'En toen viel je naar veneden' zeg ik grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 12:09 pm

Ik glimlachtte en sloeg mijn arm om haar schouders. Ik wiebelde vrolijk met mijn benen en neuriede een liedje terwijl ik om me heen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 12:14 pm

'Wat dacht je ervan om te springen?' ik keek
Hem uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 12:16 pm

Ik keek naar beneden. 'Is dat niet een beetje hoog?' vroeg ik raar en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 12:19 pm

Ik haalde mijn schouders op. 'Valt te proberen.' kan vast wel, ze zitten toch in een RPG.:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 12:21 pm

Ik keek haar aan en keek dan naar beneden. 'waar komen we terecht, in water?' vroeg ik nog even voor de zekerheid.

haha, eigenlijk wel hea ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 12:22 pm

Ik lach en sta op. 'Ja waar anders gekliefd?' ik pakte zijn hand vast en keek hem aan. 'dus we gaan springen?'

Ghehe ja.^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 12:26 pm

Ik stond ook op en keek haar aan. 'Oke' zei ik en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 12:27 pm

'Kom op dan!' ik liep samen met hem naar de rand. 'Op drie springen? 1, 2, 3'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 12:30 pm

Ik grijnsde breed, hield haar hand heel goed vast en sprong samen met haar de diepte in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitimedi jan 18, 2011 12:34 pm

Ik gilde toen ik samen met Lucas de diepte in sprong. Het gaf wel een kick, dat moet ik toegeven. Met een plons vielen we in het water. Ik zwom naar Lucas toe en omhelsde hem. 'We leven nog', grinnikte ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De watervallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De watervallen   De watervallen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De watervallen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Half God High :: Het RPG :: De omgeving-
Ga naar: