Half God High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half God High

De geheimen van de Griekse mythes...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De bibliotheek

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: De bibliotheek   De bibliotheek Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:44 am

De bibliotheek is een langwerpige ruimte. Langs de zijkanten tegen de muren staan kasten met boeken in. en in het midden staat een lange tafel met 5 computers aan. Aan het plafond hangen gezellige lampen die de kamer goed verlichten. Helemaal achteraan is een soor zithoek waar je met je boek kan gaan zitten en rustig lezen.

Maximaal 10 personen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:46 am

Ik liep door de lange gang naar de bibliotheek. Ik duwde de deur open en keek even om me heen. Hier waren nooit echt veel mensen te vinden, omdat niet veel mensen hielden van lezen. Ikzelf hield ook niet echt van lezen, maar ik had net een spannend boek ontdekt dat ik wel wou uitlezen. Ik liep door naar de zithoek en installeerde me in zo'n poef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:49 am

Ik open de grote deur dienzacht kraakt en met zachte passen loop ik de bibliotheek in. De zaal is groot en nog steeds bewonder ik de bibliotheek en zijn machtige indruk. Met een verlangen naar een geschiedenisboek loop ik naar de daarvoor bestemde kasten en ik pak een willekeurig boek en met het boek in mijn handen loop ik naar de stoelen. Ik ga zitten en sla het boek open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:52 am

Ik keek even op naar het meisje dat was binnengekomen. Nieuwsgierig keek ik naar het boek dat ze aan het lezen. Geschiedenis, bah. Daar hield ik niet echt van. Ik vroeg me af of ik haar nu moest storen door hallo te zeggen, of juist helemaal niets te zeggen. Ik besloot te wachten tot zij iets zou zeggen en richtte mijn blik weer op de lettertjes in mijn boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
.




Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

De bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:52 am

De bibliotheek, ach wel, waarom niet, dat was de gedachte die door me heen ging toen ik er binnen liep. Veel was er niet te doen, maar de rust trok me aan. Ik ging op een stoel zitten en staarde voor me uit. Ik was hier niet voor de boeken, ik hield niet erg van boeken. Misschien maakte dat me een saai persoon, maar dat interesseerde me weinig. Mijn interesse verschilde van dag tot dag, het ene moment vond ik een boek leuk, het volgde moment was ik een fanatieke wandelaar. Maar, dat maakte mij tot wie ik was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://zweinstein.freeforums.tv  (site is dood)
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:56 am

Ik ben niet het enigste persoon die in de bibliotheek was om te lezen. Ik kijk schuin omhoog naar de jongen en glimlach kort maar hem. "Hey." zg ik uiteindelijk, ik wil niet als een ascociaal persoon overkomen, liever het tegen over gestelde. Ze houd haar hand tussen de bladzijde waar ze is gebleven en doet hem dicht zover het lukt. Een derde persoon komt erbij zitten. Een meisje dit keer. Nieuwschierig kijk ik naar haar boek maar ik kan niet ontdekken wat het is. Ik knik naar haar en ik werk weer een glimlach rond mijn lippen.


Laatst aangepast door Bailey op za dec 18, 2010 11:02 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:59 am

Ik keek op. 'hoi' zei ik een beetje tegen hun beide en glimlachtte even uit vriendelijkheid. 'zo, geschiedenis?' vroeg ik en keek even naar haar boek. Ik vroeg me af waarom het verleden haar zo interesseerde, het was toch allemaal al gebeurd? Wat had je er dan aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek Icon_minitimeza dec 18, 2010 11:25 am

Ik grinnek en knik. Ik weet dat veel mensen geschiedenis nutteloos vinden maar het intresseert me gewoon. Hoe mensen vroeger leefden, hoe ze reageerden en wat hun gewoontes waren. "Saai, of denk je er anders over? De meeste vinden het saai.." Ik kijk hem uitgestreken aan en werp nog een blik op het meisje dat erbij zit. Wie is ze?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

De bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek Icon_minitimeza dec 18, 2010 11:29 am

'Jep, saai' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Ik snap wat je aan geschiedenis hebt, boeken over de toekomst, dat zou pas interessant zijn' zei ik en glimlachtte even. Ik richtte mijn blik weer op mijn boek. Het was net een spannend stuk, een achtervolging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek Icon_minitimeza dec 18, 2010 11:35 am

Ik grinnek zacht en denk na over zijn woorden. "Maar of alles van de toekomst weten nou zo leuk is, weet ik niet." Nadenkend speel ik met een lok haar.Tegelijkertijd probeert ze te lezen. Na nog geen minuut heb ik besloten dat dat niet lukt en mijn boek beland op de tafel. Interressant onderwerp de toekomst. Ik word gek van al het nadenken en ik richt mijn blik op het raam en probeer mijn hoofd te legen. .


Laatst aangepast door Bailey op za dec 18, 2010 12:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:17 pm

Ik kwam terrecht in een langwerpige ruimte. Aan de randen stonden boekenrekken. Bah, een bibliotheek. Ik stapte naar binnen, gewoon, omdat ik niets anders te doen had. Mijn voetstappen weergalmden zachtjes in de ruimte. Toch iets van geluid, behalven het omslaan van pagina's. Ik trok een willekeurig boek uit de rek. 'Zeus en zijn verzetjes.' Een boek van mijn vader, natuurlijk. Hij werd snel verliefd op aardse meisjes en versierde ze dan, had sex met hen en verdween. Net zoals bij mijn moeder. Dit maakte natuurlijk dat ik vele stiefbroers en -zussen had. Als iemand hier de dochter of zoon van hera (i think), zijn goddelijke vrouw, zou zijn, dan had ik een halfbroer of -zus. Uit pure frustratie liet ik het boek vallen en het kwam met een luide bons op de grond terrecht. Ik stapte er op en liep verder naar de andere boeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Gesponsorde inhoud





De bibliotheek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bibliotheek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Half God High :: Het RPG :: Demi God High-
Ga naar: