Half God High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half God High

De geheimen van de Griekse mythes...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De keukens.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:15 pm

Mijn maag knort en ik leg een hand op mijn buik en ik kijk schichtig om me heen. Snel glip ik de keukens in en ik kijk rond. Het ruikt hier heerlijk en de drang om iets te 'stelen' word groot. Ik heb de hele dag nog niet gegeten en mijn maag heeft nu echt wel behoefte aan iets. Ik sluit de deur snel achter me dicht en kijk rond waar het eten is. Ik weet niet of de nymfen aardig zijn, maar daar zal maar daar zal ik snel genoeg achter komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:29 pm

Ik volgde mijn neus naar de keukens. Iemand had me verteld dat hier Nymfen werkten, die best wel eens pissig konden worden als je iets stal, maar als je het vroeg vielen ze wel mee. Ik opende de deur. Binnen stond een meisje. Ik kon niet zien waar ze naar keek, zag enkel haar rug.
Ik pakte een suikerbroodje dat op een kristallen schaal stond en nam een hap.
'Hai,' zei ik nadat ik had doorgeslikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:34 pm

Ik kijk verbaasd op, ik had de deur niet open en dicht horen gaan. "Hee", zeg ik uiteindelijk, ik voel me betrapt. Eigenlijk scheelt het me niets dus ik duw de gedachte van me af. Ik pak een chocolade koekje die een van de Nymfen aanbied en neem er een hapje van. Ondanks dat ik het niet wil komt de vraag in me op van welke god ze afstamt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:44 pm

Ik keek haar grijnsend aan en nam nog een hapje. Nadat ik het had doorgeslkt opende ik mijn mond voor een andere vraag;
'Dus, bevalt het een beetje?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:47 pm

Ik knik geamuseerd. "jazeker, elk jaar weer. Laten we het er op houden dat geen jaar hetzelfde is." Ik eet mijn koekje op en ga op een lege tafel zitten terwijl ik zacht mijn benen heen en weer beweeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
.




Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:52 pm

Ik kwam de keuken binnen lopen, omdat ik honger had. Ik schonk geen aandacht aan de twee meisjes die er al waren en trok een kast open waar ik vorig jaar had ontdekt dat daar altijd de chocolade in werdt bewaart. Ik haalde er een reep pure chocolade uit en gooide hem weer met een klap dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://zweinstein.freeforums.tv  (site is dood)
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:52 pm

Ik lachte zachtjes. Mijn haren vielen voor mijn gezicht toen ik naar voor boog.
'Ja, daar heb je gelijk in.'
Ik grijnsde breed om haar opmerking.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:56 pm

"Ik ben Bailey trouwens", zeg ik terwijl mijn blik even een seconde afglijd naar de chocolade koekjes. Uiteindelijk pak ik er een en neem voorzichtig een hapje er van. Van choco koekjes krijg ik altijd snel eht gevoel dat ik een vreetzak ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:58 pm

Ik draaide mijn hoofd even snel naar het meisje dat een kast dicht sloeg. Als snel richtte ik mijn aandacht weer op Bailey.
'Alice,' zei ik zachtjes. 'Dus, als ik het mag vragen. Welke god is jou vader of moeder?'
Ik was wel een beetje nieuwsgierig naar welke goden nu allemaal hadden liggen neuken met een sterveling, behalve mijn vader dan. Zeus is gewoon een lelijke player, dat telt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 1:04 pm

"Leuke naam", zeg ik glimlachend en als ze naar mijn moeder vraagt frons ik. "Athena", zeg ik. Het feit dat mijn moeder het bed in was gedoken met een vreemdeling staat me nog steeds niet aan. "En de joune?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 1:11 pm

Ik knikte op de naam 'Athena'. Ik glimlachte. Misschien dat ze de wijsheid heeft geërfd, moet best wel mayonaise zijn...
'Zeus, niet echt verassend dus...' Ik rolde met mijn ogen toen ik dat vertelde. Het is algemeen bekend dat hij nogal veel bedavonturen heeft gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
.




Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 1:14 pm

Oh yeah, standaard gesprekken, bedacht ik en perste een grijns op mijn lippen om niet al te vijandig over te komen. "Athena?" Herhaalde ik. "Oh, ik dacht dat die Ethan daar vanaf stamde, maar dan had ik het mis." Zei ik en maakte de reep chocolade open en brak er een stuk vanaf. Ik herkende beide meisjes vaag van de openingsseremonie. In elk geval, van gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://zweinstein.freeforums.tv  (site is dood)
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 1:15 pm

Ik grijns breed en moet bijna lachen. Ik weet niet waarom maar de manier waarop ze meld dat haar vader Zeus is, is bijna lachwekkend. Een tikkeltje gegeneerd kijk ik haar aan. Het lachen was vast te zien geweest en dat was neit de bedoeling. "Sorry", zeg ik voor het geval ze het gezien heeft. Ik kijk naar het andere meisje en kijk haar aan met fronsende wenkbrauwen. "Ja, Athena. En wie is Ethan?" Ik kijk haar nog steeds aan en wend mijn blik niet af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 1:18 pm

Ik haalde mijn schouders op.
'Maakt niet uit. Ik heb waarschijnlijk milijoenen halfbroers en -zussen rondlopen die het een stuk spannender vinden dat ze halfgod zijn, of het misschien niet weten.'
Ik draaide me nu ook om naar het meisje met de bruine krullen en volgde mee wat ze zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 1:23 pm

"Nou ik hoop niet dat mijn moeder miljoenen keren het bed in duikt. Tegen de tijd dat ze allemaal jarig zijn geweest ben ik echt financieel blut."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 1:28 pm

Ik grinnikte.
'Daar had ik nog niet aan gedacht,' zei ik geschrokken. 'Aan de andere kant, ik krijg ook wel milijoneen spullen...' Er speelde een grijns over mijn mond. Ghaha xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 1:57 pm

"Dat is een pluspunt, zolang ik mijn nek maar niet hoef uit te steken voor die miljoenen kinderen. Pfff stel dat alle twaalf goden meer dan 3 miljoen kinderen hebben. Dan is de wereld snel over bevolkt." Ik grinnek zacht. "Freaking hell."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 2:09 pm

Ik probeerde het me voor te stellen.
'Ik denk niet dat we met twee aardbollen toekomen, bedenk dat er ook nog andere mensen ook kindern willen...'
Ik schudde met mijn hoofd, alsof ik die voorstelling er uit zou kunnen schudden. Floep langs mijn oor eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 2:10 pm

"Maak er dan maar drie van", zeg ik lachend. Ik pak nog een koekje en bijit er op terwijl ik nadenkend kauw. "Of vier, als mensen meer dan een kind willen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 2:17 pm

Ik lachte om haar grapje.
'Wat dacht je van 9? Dan kunnen ze nog even met een gerust hart verder gaan.'
Ik grinnikte zachtjes. 'Wat je vermaak noemt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 2:23 pm

"Laten we dat maar doen ja, voor de zekerheid." Ik lach breed en ik spring van de tafel af en gris nog snel een koekje mee. "Tja, ze moeten toch wat als ze zich vervelen..." zeg ik schouder ophalend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 2:28 pm

'Jij hebt nog geluk, Athena is niet zo dom om met iedereen sex te hebben die ze een beetje mooi vind... Stel je voor dat ik dat van mijn vader heb geërfd, vrijerstalent.' Ik rilde. 'Ik moet er niet aan denken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 2:34 pm

"Athena heeft hersens", zeg ik sarcastisch. Ondanks moet ik grinneken. "Het scheelt wel als je beetje goed bent geef maar toe." Ik kijk haar lachend aan en eet mijn koekje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een doos, joh. *oog*

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 2:36 pm

'Ja, stel je voor, je gaat met milijoenen mensen sex hebben maar kan eer geen snars van...' Antwoorde ik droog. Ik rolde met mijn ogen en keek haar lachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youareanidiot.org/
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitimeza dec 18, 2010 2:41 pm

"Dan liever niet. Miljoenen keer mislukte sex, lekker leven heb je dan." Ik grijns breed maar barst in een lach bui uit als ze me lachend aankijkt. "We hebben in iedergeval interessante gesprekken. Daar valt niet over te twisten."


is twisten een woord?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De keukens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keukens.   De keukens. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De keukens.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Half God High :: Informatie :: De personages-
Ga naar: