Half God High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half God High

De geheimen van de Griekse mythes...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik denk dat ik ga stoppen.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
.




Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Ik denk dat ik ga stoppen. Empty
BerichtOnderwerp: Ik denk dat ik ga stoppen.   Ik denk dat ik ga stoppen. Icon_minitimezo dec 19, 2010 6:02 am

Op een of andere manier, erger ik me aan te veel dingen. Ik kom over als een kutwijf, niet alleen mijn personage maar ook ikzelf. Waarom? Geen idee. Maar zo ben ik niet, hoewel ik me zo wel gedraag. Er is gewoon heel veel waar ik over na moet denken, dingen die niet prettig zijn. Mensen die me ergeren. Ik zit gewoon niet goed in mijn vel de laatste dagen.

Ik denk er nog even over na, maar misschien dat ik dus binnen nu en zoveel dagen besluit te stoppen.

Just so you know.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://zweinstein.freeforums.tv  (site is dood)
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-12-10

Ik denk dat ik ga stoppen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik denk dat ik ga stoppen.   Ik denk dat ik ga stoppen. Icon_minitimezo dec 19, 2010 6:07 am

Ik zou het erg jammer vinden als je stopt, en dat weet je. Maar als jij vind dat je wil stoppen houd ik je niet tegen. Ik kom zelf ook veel minder online. Mijn cijferlijst heeft me met beide benen op de grond gezet en mijn ogen geopend. Ik moet meer leren.

Als je maar weet dat je altijd bij me terecht kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://halfgodhigh.actieforum.com
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

Ik denk dat ik ga stoppen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik denk dat ik ga stoppen.   Ik denk dat ik ga stoppen. Icon_minitimezo dec 19, 2010 1:14 pm

oh, ik zou het echt zo jammer vinden moest je stoppen lieverd. Maar ik kan je moeilijk dwingen om te blijven. Ik begrijp het natuurlijk wel als je stopt, maar ik zou het zo spijtig vinden ! ;( Ik sta natuurlijk achter je keuze <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

Ik denk dat ik ga stoppen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik denk dat ik ga stoppen.   Ik denk dat ik ga stoppen. Icon_minitimezo dec 19, 2010 1:28 pm

Het zou inderdaad erg spijtig zijn als je stopt. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik denk dat ik ga stoppen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik denk dat ik ga stoppen.   Ik denk dat ik ga stoppen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik denk dat ik ga stoppen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Half God High :: Overig. :: Spam-
Ga naar: