Half God High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half God High

De geheimen van de Griekse mythes...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de kamer met verschillende plaatsen.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 09, 2011 6:45 am

'Stop dan eens met zwemmen', grinnikt ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 09, 2011 6:56 am

Ik grijnsde en ging tegen dezelfde grote steen leunen als waar zij tegen zat. 'zo beter?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 09, 2011 6:59 am

'Ja dat is beter, word duizelig van die rondjes van jou.' Ze port hem in zijn zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 09, 2011 7:28 am

Ik glimlachtte naar haar en haalde even mijn schouders op. 'sorry' zei ik en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 09, 2011 7:30 am

'Maakt niet uit.' Ik keek hem aan. 'Je wou alles weten he? Wat valt er onder alles?'

offtopic;
he dude heb je msn?;a
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 09, 2011 8:55 am

'alles' antwoordde ik alsof het simpel was. 'jij bent hier toch de slimme?' vroeg ik en grijnsde.

off topic:
tuurlijk, geef jij de jouwe, dan voeg ik je toe xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 09, 2011 9:46 am

'Oke je vraagt erom Lucas.' Even dacht ik na. 'Oke, ik ben Bailey, zestien jaar jong of oud het is maar van welke kant je het bekijkt. Meestal vermijd ik contact met mensen en het verbaasd me nog steeds dat ik hier met jou ben. Ik ben gek op de nacht en natuur. Vaak loop ik 's nachts buiten om na te denken maar meestal heb ik dan van tevoren liggen piekeren in mijn bed. Ik ben gek op verzamelen, aan alles zit een herinnering vast die ik niet kwijt wil raken. Ondanks dat ik alles verzamel is mijn kamer aardig netjes al zeg ik het zelf. Eigenlijk ben ik een onhandig en klunzig meisje dat vaak dingen vergeet. Mijn eerste jaren hier werd ik gepest omdat ik geen krachtige machtige kracht had maar dat is gelukkig niet meer zo.'

icd26@hotmail.com
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimema jan 10, 2011 8:04 am

Ik keek haar gefascineerd aan. Ik had nog nooit eigenlijk iemand ontmoet zoals zij. 'Wat verzamel je dan?' vroeg ik en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimema jan 10, 2011 8:08 am

Ik grinnikte. 'Alles, van knuffels tot tassen en van baby spullen tot dromenvangers.' Ik verzitte even en speelde met het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimema jan 10, 2011 8:09 am

'baby spullen, wat schattig' zei ik plagerig. Ik grijnsde en keek voor me uit. Ik probeerde me voor te stellen, een propere kamer vol spullen, onmogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimema jan 10, 2011 8:17 am

'Ik ben ook heel schattig', zei ik en ik stak mijn tong plagerig uit. Ik zag zijn bedenkelijke gezicht. 'Ga mijn kamer niet proberen voor te stellen want dat lukt je niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimema jan 10, 2011 8:18 am

Ik grijnsde en stak mijn tong ook uit. 'Ik kan alles' zei ik droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimema jan 10, 2011 8:21 am

'Ohja? Wat kan jij nog meer dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimema jan 10, 2011 8:51 am

'alles.' herhaalde ik en keek haar aan. 'weetjewel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimema jan 10, 2011 9:29 am

'Wat kan je niet?' Ik grinnikte geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimema jan 10, 2011 10:29 am

Ik keek haar aan en dacht diep na. 'overtuigen, denk ik' zei ik en keek naar haar. 'want jij gelooft me toch niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimema jan 10, 2011 10:52 am

Ik keek hem schuldbewust aan. 'Sorry Lucas.' Even glimlachte ik. 'Dus op overtuigen na kun je alles?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimema jan 10, 2011 11:35 am

Ik keek haar even aan. 'nee, ik denk het niet, sarcasme' zei ik en grijnsde. 'kan jij veel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimema jan 10, 2011 11:58 am

Ik zuchtte even. 'Nee, dat valt wel mee hoeveel ik kan.' Korte grinnikte ik. 'Minder dan jou in iedergeval.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimedi jan 11, 2011 8:47 am

Ik grijnsde en gaf haar een por. 'Maarnee, je kan evenveel dan ik.' zei ik en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitimedi jan 11, 2011 9:26 am

Ik lachte. 'Vet, een ding verschilt jij kan aarde opensplijten en ik kennis vergaren of hoe ze dat ook willen noemen.' Ik tikte op de steen en even leek het alsof hij terug tikte. Ik fronsde en haalde mijn schouders op. Ach het zal wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kamer met verschillende plaatsen.    de kamer met verschillende plaatsen.  - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de kamer met verschillende plaatsen.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Yael's kamer.
» De kamer van Lucas.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Half God High :: Het RPG :: Demi God High-
Ga naar: