Half God High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half God High

De geheimen van de Griekse mythes...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de bandkamer.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 7:51 am

Ik haalde mijn schouders op en opende mijn ogen weer. 'Ik heb geen idee, maar we zijn elkaar nu toch tegen gekomen? Dat maakt het weer goed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 10:27 am

Ik grijnsde. 'Ik had een meisje zoals als jij wel vroeger willen ontmoeten' zei ik en glimlachtte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 11:22 am

'Dan heb je pech gehad want je hebt een meisje zoals mij nu pas ontmoet', zei ik grinnikend
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 11:51 am

Ik grijnsde. 'héél spijtig' zei ik en keek naar haar. Ik leunde nog een beetje meer achterover om mijn hoofd op de leuning te kunnen leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 11:58 am

Ik glimlachte. 'Mijn excuses, als ik je eerder was tegen gekomen was mijn school een stuk prettiger geweest. Al hoe wel, misschien had je me ook wel gepest.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 12:54 pm

Ik grijnsde. 'hoogstwaarschijnlijk' zei ik en dacht even na. 'Alhoewel, jou zou ik niet pesten' zei ik en glimlachtte naar haar. 'daar ben je veel te leuk voor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 1:04 pm

Ik lachte en prikte hem zacht in zijn zij. 'Eigendunkie', ik beet op mijn lip. 'Dat zeg je nu, misschien toen niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 1:08 pm

Ik grijnsde en keek naar haar. 'geloof mij, ik zou je niet gepest hebben, daar zou ik je veel te lief en te knap voor vinden.' zei ik en grinnikte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 1:15 pm

Ik kon het niet laten en mijn mondhoeken krullen omhoog. 'Slijmbal', fluistert ze zacht in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 1:17 pm

Ik grijnsde en sloeg mijn arm om haar middel om haar zachtjes dichter tegen me aan te drukken. 'weet ik' zei ik en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 1:19 pm

'Je bent je er zelf van bewust.' ik grinnikte en speelde met zijn vingers terwijl ik hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 1:30 pm

Ik glimlachtte en keek terug naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 1:32 pm

Ik boog me voorover en zacht raken mijn lippen de zijne. Mijn mondhoeken krullen licht weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 2:16 pm

Ik legde mijn hand in haar haar en sloot mijn ogen. Ik drukte mijn lippen terug op de hare en glimlachtte ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimezo jan 16, 2011 10:23 pm

Dit was het moment waar ik misschien al wel jaren op had gewacht. Liefde. Ik trok me zachtjes terug, al was het tegen mijn wil in en ik keek naar Lucas. Zijn hand in mijn haar, zijn lippen, het plaatje leek compleet en de glimlach werd groter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimema jan 17, 2011 9:37 am

Ik keek haar aan toen ze zich terugtrok en mijn blik stond nieuwsgierig. Blijkbaar had ik de hints dan toch verkeerd opgevangen, pijnlijk, voor mij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimema jan 17, 2011 9:39 am

Ik voel mijn wangen weer rood worden. Ahj, verkeerd gehandeld Bailey. Ik kon mezelf wel slaan. 'Alles komt zo in een keer op je af', fluisterde ik zacht. 'Dat ben ik niet gewend. Sorry.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimema jan 17, 2011 9:41 am

Ik keek naar haar en ging wat van haar af zitten. 'Sorry' zei ik meteen. 'Ik wou je niet in verlegenheid brengen' zei ik en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimema jan 17, 2011 9:44 am

Ik schudde mijn hoofd toen hij opzij schoof. In een impulsieve actie pakte ik zijn hand vast. 'Dat doe je niet. Alleen ben ik slecht in gevoelens uiten. Maar dat heb je misschien wel gemerkt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimema jan 17, 2011 9:47 am

Ik keek naar haar en geruststellend in haar hand. 'Dat is niet erg, ik ben er zelf ook geen ster in'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimema jan 17, 2011 9:49 am

Ik haalde opgelucht adem en ging weer tegen hem aan zitten. 'Dat scheelt dan', grinnikte ik zacht en ik tekende met mijn vrije hand figuurtjes op zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimema jan 17, 2011 9:52 am

Ik glimlachtte en gaf een kus op haar wang. Ik vroeg me af of dit nu wou zeggen dat we een koppel waren of niet, achja, dat zou nog wel komen, hoopte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimema jan 17, 2011 9:56 am

Ik sloot mijn ogen, ik werd moe van de langzame muziek en van de lichaamswarmte van Lucas. 'Hm Lucas?' vroeg ik zacht terwijl ik zijn hand iets los liet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimema jan 17, 2011 9:58 am

Ik keek naar haar. 'Ja?' vroeg ik en sloeg mijn andere arm om haar middel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitimema jan 17, 2011 10:01 am

'Je dumpt me toch niet na een week alweer?' ik opende mijn ogen en keek hem met een angstige blik aan. Het was me elke keer weer overkomen maar ik voelde dat Lucas dat niet zou doen. Maar toch, ik moest het vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de bandkamer.  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de bandkamer.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Half God High :: Het RPG :: Demi God High-
Ga naar: