Half God High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half God High

De geheimen van de Griekse mythes...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de bandkamer.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 12:49 pm

'Eerlijk gezegd zit ik prima zo.' Zei ik opgewekt. 'Ik kom bij je spoken, en dan word je wakker en dan kijk je in het gezicht van Bailey. Dat is nog eens leuk wakker worden.' Ze grijnsde maar deed geen poging om haar handen los te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 12:51 pm

Ik grinnikte en keek naar haar. 'heel leuk wakker worden' antwoordde ik en grijnsde. 'ik heb je nog altijd gevangen hoor' zei ik en kneep zachtjes in haar polsen om te laten merken dat ze nog steeds gevangen zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 12:53 pm

'Het is ook niet verkeerd om wakker te worden kijkend naar jou hoofd hoor.' zei ik opgewekt. Ik bewoog mijn polsen en fronsde even waarna ik hem uitdagend aankeek. 'Wanneer laat je ze los?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 1:11 pm

Ik grijnsde. 'Ik laat je nooit meer los' zei ik en grijnsde breed, zonder te beseffen wat mijn woorden ook echt betekenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 1:14 pm

'Nooit, is een lange tijd maar dan heb ik een vraag he. Kan ik bij jou op de kamer slapen in een apart bed ofzo?' Ik grijnsde en ging weer zitten naast Lucas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 1:49 pm

Ik keek haar aan. 'hoezo?' vroeg ik raar en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 1:56 pm

'Nou als je me niet meer los laat zal ik toch moeten slapen he...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 1:57 pm

Ik grinnikte. 'Sure' zei ik en keek naar haar. 'mag dat wel van de leerkrachten?' vroeg ik en grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 1:59 pm

Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. 'Dan moet ik heel stiekem je kamer in sluipen. Oh nee wacht. Ik ben er natuurlijk al. Dan slaap jij voor en ik achter. Voila.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:00 pm

Ik grinnikte. 'het is nog altijd mijn kamer' zei ik. 'dus ik beslis waar ik slaap, jij mag op het deurmatje slapen' zei ik en grinnikte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:01 pm

'Dan moet je wel bij me liggen aangezien jij mijn polsen vast houd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:02 pm

Ik grijnsde. 'ohja, dat is een klein probleem' zei ik en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:08 pm

'Dat is een klein probleem ja, maar wel gezellig als je bij me komt liggen op het matje. Dat is dan heb ik jou om me op te warmen als k het koud heb op de grond.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:11 pm

'woehoe, Lucas de kachel' zei ik en grinnikte zacht. Ik keek om me heen en neuriede zacht een liedje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:13 pm

Ik glimlachte zwakjes. 'Leuk kacheltje, je mag wel in de hoek van mijn kamer.' Even beet ik op mijn lip maar ik leunde tegen Lucas aan terwijl ik naar zijn geneurie luister.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:14 pm

Ik grijnsde en maakte een van mijn handboeien los om weer door haar haar te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:15 pm

Ik grinnikte en legde mijn hand op mijn schoot. 'Dat is een vrije hand, hoe krijg ik de tweede vrij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:16 pm

Ik keek naar haar en maakte de andere ook los. 'ach, je kan hier toch niet weg, je zult me eerst moeten kussen' zei ik en tuitte mijn lippen even plagerig. Ik grinnikte en bleef zacht door haar haar strelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:21 pm

Ik grinnikte en legde mijn hand bij de ander en tikte zacht op zijn getuite lippen. 'Die tijd komt wel, ik zit hier eerlijk gezegd prima en wil nog niet weg.' Fluisterde ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:22 pm

Ik grinnikte en keek naar haar. 'Ik zit hier nu eigenlijk ook wel goed' zei ik en grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:23 pm

Ik zakte iets onderuit op de bank en glimlachte toen. 'Mooizo, anders moest ik even opschuiven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 13, 2011 9:35 am

Ik glimlachtte breed naar haar en keek even om me heen. 'zo, wat gaan we eens doen?' vroeg ik en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 13, 2011 9:39 am

'Tikkertje', zei ik lachend terwijl ik zijn blik volgde. Niet dat het hier in zo;n ruimte zou lukken maar het idee zou leuk zijn. 'Of verstoppertje, ook leuk.' Grijnsde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 13, 2011 9:40 am

Ik keek haar aan en trok mijn wenkbrauw op. 'hoe oud ben jij eigenlijk?' vroeg ik plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 13, 2011 9:45 am

'Net zestien geworden', zeg ik met een kleine glimlach rond mijn lippen. 'Bailey mag pas sinds kort de dansclubs in, drinken en sigaretten kopen. Niet dat ik dat doe hoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de bandkamer.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de bandkamer.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Half God High :: Het RPG :: Demi God High-
Ga naar: