Half God High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half God High

De geheimen van de Griekse mythes...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de bandkamer.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 6 Icon_minitimema jan 17, 2011 10:03 am

Ik keek haar aan en trok mijn wenkbrauwen op. 'Alsjeblieft zeg, wat denk je wel niet van me' zei ik en porde even in haar zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 6 Icon_minitimema jan 17, 2011 10:08 am

Een tikkeltje beschaamd ontweek ik zijn blik. 'Dat je veel te goed voor me bent', ik glimlachte even en maakte een rare beweging toen hij me in mijn zij porde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 6 Icon_minitimema jan 17, 2011 10:11 am

Ik glimlachtte naar haar. 'Dat is niet waar' zei ik en grinnikte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 6 Icon_minitimema jan 17, 2011 10:15 am

'Wel waar', zei ik. 'Anders zei ik het niet.' ik hield mijn mond. 'Maar wat is volgens jou dan wel waar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 6 Icon_minitimema jan 17, 2011 10:16 am

'dat jij veel te lief en te knap voor mij bent' zei ik en grijnsde naar haar. 'Oh, kijk, ik had gelijk over die deur' zei ik en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 6 Icon_minitimema jan 17, 2011 10:20 am

Ik glimlachte. 'Hm, jij bent anders ook niet mis hoor.' Ik grinnikte en keek naar de deur. 'Zijn we nu verplicht om weg te gaan of niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 6 Icon_minitimedi jan 18, 2011 7:16 am

Ik keek naar haar en glimlachte. 'verplicht of niet, ik hou je gewoon hier bij mij' zei ik en grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 6 Icon_minitimedi jan 18, 2011 9:47 am

Mijn mondhoeken krulden weer op en ik stond op en pakte zijn hand vast. 'Ga je mee naar de watervallen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 6 Icon_minitimedi jan 18, 2011 9:55 am

Ik keek naar haar en stond ook op. 'Okee, goed' zei ik en glimlachtte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de bandkamer.  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de bandkamer.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Half God High :: Het RPG :: Demi God High-
Ga naar: