Half God High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half God High

De geheimen van de Griekse mythes...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de bandkamer.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:11 pm

'ohja, dat van die kikker die veranderde in een prins?' vroeg ik en keek om me heen. 'Ik vind het maar raar, welk meisje kust nu een kikker?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:14 pm

'Die ja, die bedoel ik. Niet sneeuwwitje, ook geen assepoester maar de prinses en de kikker.' Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Misschien, als je veel van iemand houd, ook al is het een kikker, kus je diegene? I don't know ik heb het nog nooit geprobeerd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:22 pm

Ik grijnsde even. 'Hoe kan je nu houden van een kikker?' vroeg ik raar. 'Ik bedoel, ik heb nog nooit naar een kikker gekeken en gedacht, van oeh, die ziet er knap uit.' zei ik en schoot in de lach bij de gedachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:27 pm

Ik por hem. 'Je leest zeker geen sprookjes? In de sprookjes is de kikker een betoverde prins. Ik vind dat je er dan wel van kunt houden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:30 pm

Ik grijnsde. 'sprookjes zijn gewoon een regel voor kinderen, waar een verhaal is aan gemaakt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:34 pm

'Nou en? Sprookjes zijn wel het enigste waar alles weer goed komt.' Ik kijk even voor me uit. 'Denk ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:38 pm

Ik keek haar aan. 'volgens mij heb je gelijk' zei ik. 'het komt alleen maar goed in sprookjes.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:40 pm

Ik glimlachte en ging met mijn rug tegen Lucas aan zitten en staar voor me uit. 'Sprookjes, ik heb lang in sprookjes geloofd. Wel tot mij 13e. Ik wou zo graag dat er een wereld bestond waar alles goed was.' Ik schud mijn hoofd. 'Nu ik er over na denk is het echt belachelijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 6:00 am

Ik grijnsde. 'je hebt gelijk' zei ik en dacht na. 'zoals dat meisje met die spruit, of erwt?' vroeg ik. 'hoe kan je die voelen?' vroeg ik en grinnikte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 7:04 am

Ik haalde mijn schouders op en grijnsde. ‘Als je maar verwend genoeg bent en constant luxe om je heen hebt dan voel je dat wel denk ik. Of het is gewoon iets dat alleen in sprookjes kan gebeuren.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 7:52 am

Ik keek naar haar en grijnsde. 'waarschijnlijk gebeurt het alleen in sprookjes.' zei ik en haalde mijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 8:03 am

'Dat denk ik ook, alhoewel ik jou er ook wel voor aanzie om niet in slaap te kunnen vallen als er een erwt onder je matras ligt.' Ik ga weer tegen de rugleuning van de bank zitten en kijk van opzij naar Lucas en glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 8:53 am

Ik grijnsde. 'tuurlijk' zei ik. 'dan lig ik heel de nacht te woelen en heb ik een gigantische blauwe plek in mijn zij.' zei ik en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 9:10 am

Ik grijnsde ook. 'En dan komt zuster Bailey en dan bent u weer beter.' Ze haalt een hand door haar haar en doet het in een nonchalante knot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 9:20 am

Ik grijnsde. 'Dat is waar' zei ik en glimlachtte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 9:22 am

Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. 'Dat wist ik wel, niemand kan tegen de charmes van zuster Bailey.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 11:30 am

Ik grijnsde en keek naar haar. 'dat is waar' zei ik en ging even met mijn hand door haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 11:44 am

'Weet ik, anders zei ik het niet. Wijsheid he.' Ik kijk hem arrogant aan en lach dan terwijl ik hem zacht por. 'Grapje toch.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 12:09 pm

Ik grijnsde. 'tuurlijk, jij weet alles' zei ik en glimlachtte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 12:14 pm

Ik ging wat dichter bij Lucas zitten en staar voor me uit en knik dan. 'Ik weet alles, jij niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 12:18 pm

Ik keek in haar ogen en glimlachtte. 'maar ik kan alles, jij niet' antwoordde ik op dezelfde toon als zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 12:25 pm

Ik ging op mijn knieen zitten. 'Zeg, zit je me nou te kopieren? Dat moet je niet doen he.' Ik zwaaide met mijn vinger in de lucht. 'Dan krijg je straf.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 12:28 pm

Ik grijnsde. 'Straf?' vroeg ik en keek haar schamper aan. 'serieus?' vroeg ik en sloeg mijn handen om haar polsen, als een soort van handboeien. 'wat ga je doen dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey

Bailey


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-12-10

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 12:31 pm

Ik grijnsde breed en bewoog mijn handen even. 'Dat weet ik nog niet, daar kom ik nog wel op. Wees gerust.' Even dacht ik na maar er schoot me even niets te binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 28

de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 12:46 pm

Ik grinnikte en hield haar polsen nog steeds vast. 'Sure, ik ben alvast doodsbang, maar eerst moet je losgeraken denk ik' zei ik en grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de bandkamer.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de bandkamer.    de bandkamer.  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de bandkamer.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Half God High :: Het RPG :: Demi God High-
Ga naar: